Saturday, May 10, 2008

Kena Tag ngan Bro Syafiq ~.~"

7 facts about me


  • simple gurl
  • luv to make friends
  • has a family
  • luv pink
  • caring and helpful
  • luv my friends to death
  • i always move from places
  • 7 things that frightened me

    • Allah Swt
    • Takut Azab Allah
    • Takut dengan diri sendiri yang sentiasa leka
    • My Mum
    • My Dad
    • lose my friends
    • beras abes ??
    • tmnet potong wayer ?? ^^

    7 songs for the meantime

    1. if that ok with you - shayne ward
    2. i look i see - yusuf islam
    3. A is for Allah - yusuf islam
    4. My mother - yusuf islam
    5. no promises - shayne ward
    6. Colbie Cailate - Bubbly
    7. Slow down baby - SHE

    7 phrases which i always said

    • owh eyh ?
    • yeke ~
    • tadela~
    • Ya Allah
    • takde maknenyer
    • Man jadda wajjadda
    • whutever~

    7 valuables things for me

    1. Kitab Al-quran
    2. My telekung :D
    3. Surah Yassin
    4. my laptop
    5. my pda~
    6. my text books [ erhh..alamak..lupe nak hantar buku..]huhu
    7. My money $$

    7 first times in mylife

    • masuk hospital
    • eksiden
    • lawat taman burung langkawi
    • lepak ngan kengkawan kat airport corner :D
    • sengaje menjatuhkan hp nokiaku T.T
    • buat surprise party
    • staying at hotel bella vista ^,^


    7 lucky persons -padan muka korang-

    1. Aishah
    2. Airin
    3. Rusyda
    4. Akeem
    5. Jue
    6. Fawwaz
    7. Akiem

    * ngee~ kepade yang kene tag.. sila jalankan tugas anda.. hehe..
    ;P

    No comments: