Monday, May 12, 2008

Ngaa~ ;)




Ngaa~ ;]

Salam~

huh.. i'm really tired rite now..
but still wanna update this blog.. huhu..

well... tadi i went to Awana Porto Malai Langkawi..
Celebrated Mothers Day~
huh..
notin much..
just give my mom a day to rest her mind and body
and kept her away from home duties for this whole day..

i sent my mom and dad to the Porto.. then i went back home..
and at night.. i went back to Porto.. to get myself a nice view of tasik dayang bunting by night~
hurm.. i forget to bring my camera~ huh =.="
harap kat pda je la.. huhu..
not much photo i snap today.. just a few..
hum..
sambung balik~
when i arrived at porto.. [naek motor.. meletihkan~.~]
i went to my room..
then.. i duduk2 kat beranda bilik sambil menyaksikan nite show..
huhu.. sambil2 sms.. sambil2 buat kengkawan jelez.. haha..
pastu ngantok~.. haa~
then.. i took a sheet of paper.. and start merapu'ing~ xD
hum.. then.. my bro gave me a revision book..
then i study until my eyes says.. stop it.. lets get to bed~ xD
huhu.. so.. i put on my tudung and jacket..
then.. my bro and me went to parking area..
and get da "motor".. huhu.. hate it~.. letih le naek moto nih.. huhu
then..
when my bro bawak da "motor"..
i was soo scared.. scared if xcident or i fell on the road.. haha~ xD
huhu.. sejuk betul malam tu..
jalannyer pule gelap..
i pon.. tertido mase nek moto..
haha.. bahye betul.. dah ngantok sngt punyer pasal~
then..
after 30 minit on the motor, on the road..
we finally arrived home..
yeah~ home sweet home~

da conclusion is..
haha.. ntah ape la yg daku merapu ni~
^.^"...

> x ske nek moto lame2 <

3 comments:

Anonymous said...

ayah sedara aku dah meninggal akibat tido masa naik motor..
T.T

s h a f i q h a s h i m _____ said...

bhy betul la tido ms naik motor nie..
klo bebetul nk tido,ikat talipinggang antar ain dgn abg ain..hehee..mesti tak jatuh nye..

:D hotel nie kat mana?
cam best je

Cahaya Mata Abdullah said...

huhu..
daku tumpang bersimpati terhadap ayah sedaramu fawwaz..

heheh.. tali beg ade le..
talipinggang x bwk lak.. kui3~
uhuk~.. nie hotel Awana Porto Malai,
pantai chenang, langkawi..
pernah jadik scene dlm drama
"ada apa dengan cinta" ..hehe..